Regulamin sklepu stacjonarnego Balonowe Marzenia
REGULAMIN SKLEPÓW STACJONARNYCH
BALONOWE MARZENIA SP. Z O.O.
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepów stacjonarnych prowadzonych przez BALONOWE MARZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 81/7, 02-001 Warszawa, wpisaną do KRS pod numerem 0001166862, NIP: 7011224480, REGON: 529600561, o kapitale zakładowym 5 000 zł (dalej: „Sprzedawca”).
-
Regulamin ma zastosowanie do sprzedaży detalicznej prowadzonej w sklepach stacjonarnych oraz punktach odbioru prowadzonych przez Sprzedawcę.
-
Klientem może być:
-
konsument w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
-
osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
-
osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (dalej łącznie: „Klient”).
-
§ 2. Godziny otwarcia i kontakt
-
Aktualne godziny otwarcia sklepu/punktu odbioru dostępne są na stronie internetowej www.balonowemarzenia.pl, w wizytówce Google oraz na drzwiach lokalu.
-
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest:
-
pod adresem siedziby: Aleje Jerozolimskie 81/7, 02-001 Warszawa,
-
telefonicznie: 790 590 642,
-
e-mail: kontakt@balonowemarzenia.pl.
-
§ 3. Asortyment i ceny
-
Sprzedawca oferuje w szczególności: balony z helem, dekoracje balonowe, akcesoria imprezowe, zestawy prezentowe oraz usługi dekoracji wydarzeń.
-
Ceny towarów podawane na półkach/cennikach są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
-
Cena podana przy produkcie w sklepie stacjonarnym jest wiążąca w chwili zawarcia umowy sprzedaży.
-
Sprzedawca zastrzega możliwość organizowania:
-
promocji czasowych,
-
rabatów ilościowych,
-
specjalnych ofert okolicznościowych (np. święta, urodziny, walentynki).
Zasady promocji określone są każdorazowo w materiałach informacyjnych w sklepie.
-
§ 4. Zawarcie umowy sprzedaży
-
Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w chwili:
-
wyboru przez Klienta towaru,
-
podania informacji o cenie,
-
zapłaty ceny przez Klienta przy kasie oraz wydania towaru.
-
-
Paragon fiskalny lub faktura stanowią potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży.
§ 5. Płatności
-
W sklepach stacjonarnych akceptowane są następujące formy płatności:
-
gotówka,
-
karta płatnicza/kredytowa,
-
płatności zbliżeniowe (np. BLIK, portfele elektroniczne – o ile są obsługiwane na terminalu).
-
-
Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawia fakturę VAT. Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę przed zakończeniem transakcji oraz przekazać dane do faktury.
§ 6. Zamówienia personalizowane i usługi dekoracyjne
-
Sprzedawca realizuje zamówienia personalizowane (np. balony z nadrukiem, bubble balloons z dedykacją, zestawy dobrane indywidualnie) oraz usługi dekoracji wydarzeń.
-
W przypadku zamówień personalizowanych Sprzedawca może wymagać:
-
przedpłaty/zadatku,
-
podpisania potwierdzenia zamówienia (formularz/wiadomość e-mail).
-
-
Zmiana lub anulowanie zamówienia personalizowanego możliwe jest wyłącznie po kontakcie ze Sprzedawcą i wyłącznie w przypadku, gdy prace nad zamówieniem nie zostały rozpoczęte lub nie generują kosztów nieodwracalnych (np. nadruk, indywidualne zamówienie towaru).
-
W przypadku rezygnacji Klienta z zamówienia personalizowanego, gdy Sprzedawca poniósł już koszty (np. zamówienie nadruku, specjalnych balonów, przygotowanie kompozycji), przedpłata może nie podlegać zwrotowi – w zakresie rzeczywiście poniesionych kosztów.
§ 7. Odpowiedzialność za balony z helem i dekoracje
-
Balony z helem są produktem o ograniczonej trwałości. Czas utrzymania w powietrzu zależy od:
-
rodzaju balonu (lateks/folia),
-
warunków przechowywania (temperatura, nasłonecznienie, wiatr),
-
sposobu użytkowania przez Klienta.
-
-
Sprzedawca informuje Klienta o szacunkowym czasie utrzymania balonu. Informacja ta ma charakter orientacyjny i nie stanowi gwarancji.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
-
-
uszkodzenia balonów powstałe po ich wydaniu Klientowi (przewożenie, kontakt z ostrymi powierzchniami, niewłaściwe przechowywanie),
-
uszkodzenia wynikające z działania warunków atmosferycznych (upał, mróz, wiatr, deszcz),
-
niewłaściwe użytkowanie dekoracji przez Klienta lub osoby trzecie.
-
-
W przypadku montażu dekoracji na miejscu wydarzenia (usługa) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje:
-
prawidłowe przygotowanie i zamocowanie dekoracji w chwili montażu,
-
należyte wykonanie usługi zgodnie z ustaleniami.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za późniejsze zmiany, np. przesunięcie, zerwanie dekoracji przez uczestników, obsługę lokalu czy warunki pogodowe.
-
§ 8. Reklamacje
-
W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi przewidziane w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamację można złożyć:
-
osobiście w sklepie,
-
pisemnie na adres Sprzedawcy,
-
mailowo na adres: kontakt@balonowemarzenia.pl.
-
-
W reklamacji należy podać:
-
imię i nazwisko Klienta,
-
datę zakupu,
-
opis wady,
-
żądanie (np. obniżenie ceny, naprawa, wymiana – zgodnie z przepisami).
-
Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
§ 9. Zwroty w sklepie stacjonarnym
-
W przypadku zakupów dokonanych w sklepie stacjonarnym Konsument co do zasady nie ma ustawowego prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (tak jak w sprzedaży na odległość).
-
Sprzedawca może jednak dobrowolnie zaproponować możliwość wymiany towaru lub przyjęcia zwrotu na zasadach określonych w wewnętrznej polityce sklepu (np. w określonym czasie, za okazaniem paragonu, pod warunkiem nienaruszenia opakowania).
-
Możliwość zwrotu/wymiany nie dotyczy w szczególności:
-
towarów personalizowanych,
-
balonów z helem oraz dekoracji wykonywanych na zamówienie,
-
towarów szybko psujących się lub o ograniczonej trwałości.
-
§ 10. Odpowiedzialność za balony z helem i dekoracje + gwarancja
-
Balony z helem są produktem o ograniczonej trwałości. Czas utrzymania w powietrzu zależy od:
-
rodzaju balonu (lateksowy / foliowy),
-
warunków przechowywania (temperatura, nasłonecznienie, wiatr, wilgotność),
-
sposobu transportu i użytkowania przez Klienta.
-
-
Orientacyjny czas utrzymania się balonów z helem przy prawidłowym użytkowaniu wynosi:
-
-
dla balonów lateksowych – do ok. 7 dni,
-
dla balonów foliowych – do ok. 1 miesiąca.
Podane czasy mają charakter szacunkowy i zależą od czynników zewnętrznych, na które Sprzedawca nie ma wpływu.
-
-
Sprzedawca udziela dobrowolnej gwarancji na:
-
balony foliowe – na okres 7 dni od dnia wydania balonu Klientowi,
-
balony lateksowe – na okres 48 godzin od dnia wydania balonu Klientowi.
-
-
W ramach powyższej gwarancji Sprzedawca zobowiązuje się – według swojego wyboru – do:
-
wymiany balonu na nowy, lub
-
ponownego napełnienia balonu helem (top-up),
jeżeli w okresie obowiązywania gwarancji dojdzie do samoistnego uszkodzenia balonu (np. znacząca utrata helu, pęknięcie bez widocznej przyczyny zewnętrznej).
-
Gwarancja nie obejmuje w szczególności sytuacji, gdy uszkodzenie balonu powstało na skutek:
-
przebicia, rozerwania lub innego uszkodzenia mechanicznego,
-
niewłaściwego transportu lub przechowywania (np. pozostawienie balonów w samochodzie na słońcu lub mrozie),
-
kontaktu z ostrymi przedmiotami, gorącym powietrzem, klimatyzacją, grzejnikami itp.,
-
ingerencji osób trzecich (np. dzieci, obsługi lokalu, dekoratorów zewnętrznych).
-
Warunkiem skorzystania z gwarancji jest:
-
przedstawienie paragonu lub innego dowodu zakupu,
-
zgłoszenie się do sklepu/punktu odbioru z reklamowanym balonem w okresie obowiązywania gwarancji,
-
przedstawienie krótkiego opisu sytuacji, w której doszło do uszkodzenia.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
-
uszkodzenia balonów powstałe po ich wydaniu Klientowi, wynikające z niewłaściwego użytkowania lub przechowywania,
-
negatywny wpływ warunków atmosferycznych (upał, mróz, wiatr, deszcz),
-
zmiany w dekoracjach wynikające z ingerencji osób trzecich (np. gości, obsługi lokalu).
-
W przypadku montażu dekoracji na miejscu wydarzenia odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje prawidłowe przygotowanie i zamocowanie dekoracji w chwili montażu. Po przekazaniu dekoracji Klientowi lub organizatorowi wydarzenia Sprzedawca nie odpowiada za późniejsze zmiany i uszkodzenia wynikające z działania osób trzecich lub warunków otoczenia.
§ 11. Postanowienia końcowe
-
Treść Regulaminu jest dostępna w lokalu oraz na stronie www.balonowemarzenia.pl.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, przy czym zmiany nie mają wpływu na prawa Klientów z tytułu zakupów dokonanych przed datą zmiany.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
Regulamin sklepu internetowego BalonoweMarzenia.pl
Poniżej masz wersję opartą na Twoim dotychczasowym regulaminie, ale zaktualizowaną pod nowe dane spółki i markę. Możesz ją wkleić na podstronę „Regulamin sklepu” w Wixie.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
BALONOWEMARZENIA.PL
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Skutki odstąpienia od umowy
§ 9 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 10 Reklamacje
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
§ 12 Dane osobowe
§ 13 Zastrzeżenia
§ 14 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
§ 1 DEFINICJE
-
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
-
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
-
Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.
-
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
-
Sklep – sklep internetowy Balonowe Marzenia prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.balonowemarzenia.pl.
-
Sprzedawca – BALONOWE MARZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 81/7, 02-001 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0001166862, NIP: 7011224480, REGON: 529600561, kapitał zakładowy 5 000 zł.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
-
Adres siedziby: Aleje Jerozolimskie 81/7, 02-001 Warszawa, Polska.
-
Adres e-mail: kontakt@balonowemarzenia.pl
-
Telefon: 790 590 642
-
Formularz kontaktowy: dostępny na stronie Sklepu.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu wymagane jest:
-
urządzenie z dostępem do Internetu,
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
-
-
Do złożenia zamówienia w Sklepie, poza spełnieniem warunków określonych w ust. 1, konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
-
Ceny towarów widoczne w Sklepie są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przez przepisy prawa.
-
Na całkowitą cenę zamówienia składają się:
-
cena za towar, oraz
-
koszty dostawy, jeżeli są przewidziane dla danego zamówienia.
Informacja o całkowitej cenie jest podawana Kupującemu przed złożeniem zamówienia.
-
-
Wybrany towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
-
Następnie Kupujący wybiera:
-
sposób dostawy,
-
metodę płatności,
-
wprowadza dane niezbędne do realizacji zamówienia.
-
-
Złożenie zamówienia następuje po potwierdzeniu jego treści oraz akceptacji Regulaminu przez Kupującego i jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.
-
Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na adres e-mail Kupującego potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym nośniku (np. e-mail z potwierdzeniem zamówienia).
-
Kupujący może założyć Konto w Sklepie lub dokonywać zakupów bez rejestracji.
§ 5 PŁATNOŚCI
-
Za złożone zamówienie Kupujący może zapłacić w szczególności:
-
przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
za pośrednictwem operatorów płatności elektronicznych (np. PayU, Stripe, Przelewy24 – zgodnie z aktualną ofertą Sklepu),
-
gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym (jeśli opcja jest dostępna).
-
-
Szczegółowe dostępne metody płatności prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
-
W przypadku wyboru płatności z góry Kupujący zobowiązany jest do opłacenia zamówienia w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia, chyba że regulamin operatora płatności stanowi inaczej (płatność natychmiastowa).
-
W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie, o którym mowa w ust. 3, zamówienie może zostać anulowane.
-
Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych. Kupujący ma prawo cofnąć akceptację poprzez kontakt ze Sprzedawcą.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
-
Orientacyjny termin realizacji zamówienia podawany jest przy produktach lub w trakcie składania zamówienia.
-
W przypadku wyboru płatności z góry Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu płatności.
-
W przypadku, gdy jedno zamówienie obejmuje kilka towarów o różnych terminach realizacji, zamówienie realizowane jest w terminie najdłuższym, chyba że strony ustalą inaczej.
-
Dostawa towarów realizowana jest na terytorium Polski, chyba że Sklep wyraźnie zaznaczy inaczej.
-
Dostawa towarów odbywa się:
-
za pośrednictwem firmy kurierskiej,
-
do paczkomatów / punktów odbioru – jeśli taka opcja jest dostępna,
-
poprzez dostawę realizowaną osobiście przez Balonowe Marzenia – jeżeli taka usługa została wybrana i potwierdzona.
-
-
Kupujący może odebrać towar osobiście, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie. Informacja o miejscu i godzinach odbioru przekazywana jest Klientowi w potwierdzeniu zamówienia.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w § 9 Regulaminu.
-
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia:
-
objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią,
-
objęcia w posiadanie ostatniej z rzeczy – w przypadku umowy obejmującej wiele rzeczy,
-
zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
-
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie:
-
listownie na adres Sprzedawcy, lub
-
mailowo na adres: kontakt@balonowemarzenia.pl.
-
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14 dni.
§ 8 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy standardowy sposób oferowany przez Sprzedawcę), nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
-
Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
-
Konsument zobowiązany jest odesłać towar na adres wskazany przez Sprzedawcę nie później niż 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca wyraźnie zaoferował ich pokrycie.
-
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
§ 9 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. balony z personalizowanym nadrukiem, dedykowane kompozycje),
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia,
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych,
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
o świadczenie usług, jeżeli usługa została wykonana w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia (np. kompleksowa usługa dekoracji wydarzenia w określonym dniu),
-
o dostarczanie treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia.
-
§ 10 REKLAMACJE
-
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący może skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi przewidzianych w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamację można złożyć:
-
pisemnie na adres Sprzedawcy,
-
mailowo na adres: kontakt@balonowemarzenia.pl.
-
-
W reklamacji należy podać:
-
dane Kupującego,
-
numer zamówienia,
-
opis wady,
-
żądanie związane z reklamacją.
-
-
Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie dostarczenie towaru, Sprzedawca poinformuje o tym Kupującego. W przypadku Konsumenta koszt odesłania towaru może zostać pokryty przez Sprzedawcę – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
(możesz zostawić bardzo podobnie do dotychczasowego, z odwołaniem do UOKiK/Inspekcji Handlowej; ewentualnie skrócić)
Konsument może skorzystać m.in. z:
-
pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów,
-
mediacji oraz sądów polubownych przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej,
-
platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem wskazanym przez Komisję Europejską.
§ 12 DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
-
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
-
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu:
-
realizacji zamówienia,
-
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedawcy,
-
dochodzenia lub obrony roszczeń.
-
-
Kupującemu przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu – w zakresie określonym w RODO.
-
Kupujący ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 13 ZASTRZEŻENIA
-
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
-
Każde zamówienie złożone w Sklepie stanowi odrębną umowę sprzedaży.
-
Umowy zawierane są w języku polskim.
-
Żadne postanowienie Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 14 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom innym niż Konsument, chyba że Sprzedawca w konkretnym przypadku postanowi inaczej.
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupujących niebędących Konsumentami, w granicach dopuszczonych prawem, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny za towar oraz kosztów dostawy.
-
Wszelkie spory z Kupującym niebędącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
